1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

A mediterrán étrend segíthet a bőrdaganatok megelőzésében

Email

 


Ki ne szeretne a nyáron eltölteni egy napot a tengerparton - azonban mindig számolni kell a sugárzás káros hatásaival. Dr. Niva Shapira és a Tel Avivi Egyetem kutatói megállapították, hogy étrendünk segítségével biztonságosabbá tehetjük a napsütést. A mediterrán étrend segíthet a bőrdaganatok megelőzésében.

 

mediterrán diéta

Ki ne szeretne a nyáron eltölteni egy napot a tengerparton - azonban mindig számolni kell a sugárzás káros hatásaival. Dr. Niva Shapira és a Tel Avivi Egyetem kutatói megállapították, hogy étrendünk segítségével biztonságosabbá tehetjük a napsütést.
A Nutrition Reviews folyóirat aktuális száma szerint az antioxidánsban és omega-3 zsírsavban gazdag ételek - melyek leginkább a mediterrán étrendre jellemzőek - védő hatásúak a melanómával szemben. A mediterrán országokban amúgy is alacsony a melanóma aránya, ennek oka, hogy az étellel bevitt anyagok segítik mind a sejtek, mind az egész szervezet regenerációs készségét.

A görög ételek, mint az olíva, a hal, a joghurt, a zöldségek és a gyümölcsök ugyanannyira hatásosak a napsugárzás elleni harcban, mint a tradicionális eszközök, például a napolaj, a sapka, illetve a könnyű ruházat.


A tanulmány folytatását az alábbi linken olvashatja el: http://www.betegszoba.hu/hirek/a_mediterran_etrend_segithet_a_bordaganatok_megelozeseben/


Tartalmi partnerem a www.betegszoba.hu portál.

Görög receptek képekkel
Olasz receptek képekkel

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés

RECEPTEK

Árvai Krisztina


Ritakonyhaja facebook

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Facebook JÁTÉK

Mennyire vagy GASZTROMANTIKUS? Gyere és játssz!
KLIKK IDE!