1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Védjük ki a tüdőrákot zöldségek és gyümölcsök fogyasztásával

Email

 



A Kalifornia Egyetem kutatói szerint azok a dohányosok, akik naponta legalább háromszor fogyasztanak zöldséget, gyümölcsöt, fekete, illetve zöld teát, csökkenthetik a dohányzás káros hatásait, és a tüdőrák kialakulásának esélyét.
A kutatók adatai szerint azok a dohányosok, akik sok flavonoid (antioxidáns hatású növényi hatóanyag) tartalmú ételt fogyasztanak, csökkenthetik a tüdőrák kialakulásának esélyét. Ez különösen fontos annak fényében, hogy a tüdőrákos megbetegedések 90 százaléka általában a dohányzás miatt alakul ki.

 

zöldségek

A flavonoidok vízben oldódó antioxidáns, és gyulladáscsökkentő hatású növényi hatóanyagok, amelyek képesek a károsodott szövetek regenerálására. Az egyetem tudósai kutatásuk során 558 tüdőrákos és 837 egészséges ember táplálkozási szokásait vizsgálták meg.

A vizsgálat eredményei szerint a flavonoidokban gazdag táplálkozás védelmet jelenthet a tüdőrákkal szemben.
A cikk folytatását itt olvashatják el!


Tartalmi partnerem a www.betegszoba.hu portál.

TIPP: A legmegfelelőbb védelem a tüdőrák kialakulásával szemben, ha EGYÁLTALÁN NEM DOHÁNYZUNK! - Rita-

 

Saláta receptekért klikkelj ide...
Zöldséges recepteket itt találsz....

Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés

RECEPTEK

Árvai Krisztina


Ritakonyhaja facebook

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Facebook JÁTÉK

Mennyire vagy GASZTROMANTIKUS? Gyere és játssz!
KLIKK IDE!